JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Mer fritid eller mer pengar?
Sv: Mer fritid eller mer pengar?
Jag har köpt en lägenhet
Några barn vill jag inte ha.
Kropp & Själ
...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det.
Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster...
2
Skola & Jobb
Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Relationer
Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år.
Förhållandet är inte alls bra och de...
4
5
6
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Krävande föräldrar
Relationer Hur drar man bäst tydliga gränser för krävande föräldrar? Mina föräldrar är 70+ och krassliga båda två. De klarar sig egentligen inte...
Mirre
1 minut sedan
Eurovision 2025
Kultur Jag tror att vi har hittat John Lundviks hemliga Buke-account. :angel:
Caoimhe
1 minut sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Började jobba 100% 1 Maj och var såklart trött fredags.. men denna vecka är jag energilös och nedstämd. Jag hoppas det vänder. En vänjer...
Nepenthe
2 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Vår utebana är 50 × 65 så där är det helt omöjligt 😆
Men igår red jag i ridhuset med dressyrstaket uppe, perfekta förutsättningar men...
Bison
3 minuter sedan
Svar: 1 388
Visningar: 108 096
Grenar
Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
Gnägg Ja man får bli arg ordentligt annars tar dom det som lek 😝Hotfullt kroppsspråk och genuin ilska kan göra susen. Inte veva med armar och...
Nota
25 minuter sedan
Atletix
Hästvård Det var just det jag funderade på - om det är något som har direkt verkan? Känner att jag har dåligt koll på det. Ska hur som helst bli...
Equidaem
53 minuter sedan
Svar: 261
Visningar: 25 274
Vård