Empire

Trådstartare
Någon som använder har erfarenhet av detta foder?
Fick erbjudande att prova en säck till min valp, så ni som använder eller har använt berätta vad ni tycker.

Sv: Mera Dog

Jag är jättenöjd med Mera Dog. Mina hundar äter det och är bra i hull, välmusklade, bra i magen och blanka och fina i pälsen. Har provat andra foder innan, bland annat Royal canin och Eukanuba men jag har inte gillat något annat foder.
Prova Mera Dog. Är du inte nöjd med det kan du ju byta tillbaka till ditt gamla foder om du tycker att det fungerar bättre.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Lyssnade lite på riksdagsdebatten om hundsmuggling och blir sååå beklämd. Nu hamnade jag mitt i och ärligt talat orkade jag inte lyssna...
Svar
5
· Visningar
730
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 447
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 121
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna