Messenger 2011

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare rrebecca
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 773
R

rrebecca

Jag installerade det nya msn messenger (2011's version) och gillar den verkligen INTE. Någon som vet hur jag får tillbaka till messenger 2010's version? Det gillade jag verkligen mycket mera..
Tacksam för svar! ;)

Sv: Messenger 2011

Förlåt men jag måste fråga vad det är folk tycker är så jobbigt med nya msn? Visst smilysarna blev lite knasiga men i övrigt är den väl typ likadan? Eller använder jag bara så basala funktioner att jag inte störs nu när jag blivit van? :angel:

Återställ datorn på din senaste återställningspunkt innan du installerade den nya.

Okej tack för hjälpen jag har fixat det, lite knepigt att hitta en länk till 2009ans (var det visst..) version eftersom att de flesta uppdaterats till 2011ans. Det jobbiga med det nya msn är att smileygubbarna är sjukt fula, du kan inte byta ditt visningsnamn (eller vad man nu ska kalla det..) eftersom att du har ditt för & efternamn som visningsnamn. Dessutom krånglade det för mig, att när personer addade mig fick jag inte upp rutor eller liknande. Så jag rekommenderar er inte att skaffa den nya! :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
629
Senast: Lyan
·
Fordon Det verkar som att jag måste köpa en annan bil för min får mer och mer fel som kostar pengar och frustration. Jag är en småbilsförare... 2
Svar
23
· Visningar
760
Senast: sthu
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 359
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
9 063
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka