Messenger pop-ups

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 775
F

Fjunet

Jag blir galen :mad: Det kommer hur många som helt och man blir aldrig av med dem! Jag har testat Googles toolbar, men det funkar inte. Hjälp! :crazy:

Jag hade det problemet också, men när jag plockade bort bla Kazzaa samt ett smileyprogram i outlook. Jag plockade även bort MSN message, samt körde ad-aware så försvann problemen.

MSN Messenger vill jag ha kvar, men jag laddade ner ett program som heter AdBolish. Får se hur det funkar. Fick f.ö 89 stycken pop-ups endast från Messenger :crazy:

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 639
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Det enda jag får fram när jag googlar är att man ska trycka ALT+ 2016 men det funkar inte. Min dator (hp) går bara in på spara... 2
Svar
21
· Visningar
885
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
413
Senast: Lavine
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Klädråd, bröllop.
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈