Messenger pop-ups

F

Fjunet

Jag blir galen :mad: Det kommer hur många som helt och man blir aldrig av med dem! Jag har testat Googles toolbar, men det funkar inte. Hjälp! :crazy:
 
Jag hade det problemet också, men när jag plockade bort bla Kazzaa samt ett smileyprogram i outlook. Jag plockade även bort MSN message, samt körde ad-aware så försvann problemen.
 
MSN Messenger vill jag ha kvar, men jag laddade ner ett program som heter AdBolish. Får se hur det funkar. Fick f.ö 89 stycken pop-ups endast från Messenger :crazy:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Google är verkligen inte min vän i det här fallet, men allvetande Buke brukar ju kunna lösa det mesta! ✊✊ Jag har googlat på lite...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 465
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
596
Senast: niardasp
·
Hemmet Jag har genom köp av fastighet "ärvt" en sommarstuga full med Rörstrands-porslin som jag nu till 90% tänker sälja. Många grejer har jag...
Svar
3
· Visningar
351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bärstol
  • Mindre kombi?
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp