Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar du dessa inställningar? Jag har också samma problem och har letat febrilt efter något som löser det.Jag har valt bort det via inställningar.
http://www.bukefalos.com/threads/fraga-om-kontakter-pa-messenger.1449740/Jag har för mig det finns en äldre tråd om detta. Kan ha stått en lösning där. Men någon annan får söka efter den. Jag måste gå och lägga mig nu.
Kan man inte ta bort messenger kontakter på telefonen?
Verkar ju galet att man ska behöva ha kvar folk man bara haft kontakt med pga annonser på fb.
Antagligen är jag bara trög.
Jag har postat i den tidigare tråden hur jag gör på iPhone.
Jag hittar inte alternativet "ta bort kontakt". Det närmaste alternativet är "blockera" men det tänkte jag inte göra.Var bara tvungen att kolla själv också. Jag gick in på listan med kontakter. Till höger vid varje namn finbs ett inringat i. När jag trycker på det kan jag sedan välja att ta bort kontakt om jag inte är vän med personen på Facebook. Jag har Samsung och gjorde det på telefonen om det har betydelse.
Du är på fel ställe (been there, done that). Gå in på andra ikonen från höger längst ner som ser ut som två människor. Då kommet du in på en lista med dina kontakter. Klicka inte på namnet utan bara på det lilla blåa i:et till höger. Då kommer alternativet att ta bort upp om ni inte är vänner.Jag hittar inte alternativet "ta bort kontakt". Det närmaste alternativet är "blockera" men det tänkte jag inte göra.
Visa bifogad fil 12212
Jag hittade stället men trots att jag klickat på Ta bort så ligger de kvar. Måste man starta om kanske?Du är på fel ställe (been there, done that). Gå in på andra ikonen från höger längst ner som ser ut som två människor. Då kommet du in på en lista med dina kontakter. Klicka inte på namnet utan bara på det lilla blåa i:et till höger. Då kommer alternativet att ta bort upp om ni inte är vänner.
Lyckas tyvärr aldrig lägga in bilder så jag kan inte visa.
Starta om appen låter vettigt? Eller radera konversationen med den personen? Kommer inte ihåg exakt och just nu har jag ingen jag vill ta bort så jag kan inte testa. Men de jag tagit bort tidigare är borta nu.Jag hittade stället men trots att jag klickat på Ta bort så ligger de kvar. Måste man starta om kanske?
Omstart av telefonen hjälpte.Starta om appen låter vettigt? Eller radera konversationen med den personen? Kommer inte ihåg exakt och just nu har jag ingen jag vill ta bort så jag kan inte testa. Men de jag tagit bort tidigare är borta nu.