MH genomfört med GD:n!

C

ChristinA

Er som följt vissa av mina inlägg vet nog att vi skulle på MH denna helgen. Så i lördags bar det av. Allt filmat Kaza, det gick super! Tack för tipset!!!

Vad ska jag säga, inga överraskningar. Jag kände igen henne så att säga. Var imponerad över så ringa kvarstående rädsla vid ljud och liknade.

Är det någon som känner någon med GD och genomfört MH som vill dela med sig av sitt resultat, hör gärna av er!
Även den som vill tolka resultatet i ett par ord är välkommen! Tyvärr finns inget spindeldiagram över rasen.

Nedan följer vårt resultat:

1a) 3
1b) 2
1c) 2
2a) 3
2b) 3
2c) 2
3a) 3+4
3b) 2+4
4) 3
5a) 3
5b) 3
5c) 1
5d) 1
5e) 1
6a) 5
6b) 2
6c) 2
6d) 2
6e) 1
7a) 5
7b) 3
7c) 2
7d) 1
8a) 3
8b) 5
8c) 5
8d) 2
8e) 2
9a) 4
9b) 3
10) 3
 
Vad kul för Er!! :bump: Å filmat också...skoj skoj.

Visst känns det skönt att man hade rätt över hur sin hund skulle reagera i momenten. Jag fick inte heller några överraskningar, möjligen lite över att hon lekte så bra med en främmande person.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vill gärna höra era åsikter om dessa MHn! Det är en ras som jag är ny inom, en brukshundras. Tack på förhand! :) Hund 1: 1a.Kontakt...
Svar
14
· Visningar
1 177
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Roligt värre! :) Överlag så reagerade hon lite mer än jag trodde, men avreagerar fort (speciellt vad gäller rädsla). Testledarna...
Svar
13
· Visningar
1 312
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Nu har vi varit på mentalbeskrivning jag och Bentley. :) Det MH vi var anmälda till blev inställt eftersom testledaren lämnade återbud...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: Dentaku
·
Mh
Hundavel & Ras Vad skulle ni säga om detta MH på en Vit Herde? Ok? Tvivelaktigt? Ett MH är ju verkligen inget absolut test på något vis egentligen...
2
Svar
27
· Visningar
3 172
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp