MH läderstövel

Dravena

Trådstartare
Jag har så smått börjat kika på ridstövlar att köpa framåt våren och igår träffade jag en kompis som hade ett par jättesnygga MH stövlar. De hade resår i bak samt dragkedja, och sedan var de som vanliga ridstövlar (samma modell som MH:s övriga stövlar) i läder. Någon som förstår hur jag menar?

Dock har jag inte sett den här modellen någonstans, hon hade köpt dem på Granngården för några år sedan. De är alltså mycket enklare än High Rider och de modeller man hittar numera.

Någon som vet om dessa stövlar finns kvar att köpa någonstans?

Sv: MH läderstövel

Tror du menar ett par sånna som jag ska köpa, Mountain Horse Sportive High Rider. Tycker dem är snygga och verkar vara ett par bra stövlar. Vill inte lägga ut över 3000 kr på ett par stövlar....

Dem finns att köpa på bl.a www.erikshastshop.com
Finns att köpa i dem flesta affärer med MH sortimentet.

De är ganska lika mountain high rider, men jag tyckte att de såg enklare ut på nåt sätt. Hon kunde inte komma ihåg vad de hette heller, hon hade köpt dem för några år sen. :crazy:

Någon som vet var man kan hitta bilder på stövlar som utgått ur sortimentet?

Nåja, jag får väl kika på hennes igen och se om det kan vara så att det är ett par high rider. De var bruna, det kan vara därför jag inte kände igen dem. ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag beställde hem ett par Opus High Rider från MH i veckan då de håller på att sälja ut den och några andra modeller till nedsattpris...
Svar
3
· Visningar
1 136
Senast: Fanny1012
·
Utrustning Jag har ett par MH Richmond high eller vad de heter (röd sula med snörning). Älskar dem å de ger mig en stadig skänkel.. men, nu har...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: Messy
·
Utrustning Har haft tankar på att köpa nya stövlar ett tag då mina nuvarande har ett antal år på nacken och jag vill gärna ha nåt mer "dressyrigt"...
Svar
1
· Visningar
1 354
Senast: Jerseyite
·
Utrustning Hej! Idag var jag på Hööks och letade nya ridskor, ny ridväst och ny hjälm. Har inte ridit regelbundet på ett tag och nu när jag har... 2
Svar
32
· Visningar
3 966
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår