MHTML till mov?

Sleepy

Trådstartare
Har en websida sparad på datorn, med olika filmer på. Hur kan jag maila filen så att mottagaren kan se de olika filmerna? Sidan finns inte kvar på webben längre. Min dator erbjuder enbart konvertering till PDF-format; vilket leder till en "död" frontsida, utan möjlighet att se filmerna.
Önskat format är .mov. Om jag förstått saken rätt så behöver jag en converter som kan dela upp MHTML i olika html-filer, som därefter kan sparas som olika mov-filer. Har googlat efter en free download men lyckas inte nån som fungerar.

Nån som är haj på sånt här? Tacksam för hjälp. :bow:

Liknande trådar

IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 838
Senast: lisa412
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 912
Senast: Sonic76
·
IT & mobiler Min sambo har filmat med mobilen och nu skulle vi sparar upp det på datorn men datorn hittar inte något program som kan öppna filen. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 051
Senast: Mysaan
·
H
Övr. Grenar Emil Eriksson "the Swedish viking) dundrar ner för banan. en liten redovisning från Eocha (European Open Championship of...
Svar
0
· Visningar
1 811
Senast: Holtz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Dejt
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur