Mias ridtäcken

Centaur

Trådstartare
Vilka färger finns dom i? Vill ha ett beige, sandfärgat eller ljusbrunt täcke. Gärna ett sånt i bävernylon, men ylle/fleece funkar det med. Någon som vet om det finns i någon av dessa färger, och isf var man kan beställa ett? :)

Sv: Mias ridtäcken

En i mitt stall har ett beiget med guldkant i ull, och ett chokladbrunt har jag sett i butik. Så visst finns det, åtminstone har funnits!
På lillhästens hemsida står det att det finns i brunt även i nylon.
Lillhästen i Stav

Hittade en annan intressant färg också, olivgrön-creme-sand, nån som vet hur det ser ut?

du kan beställa i vilka färger / passpoal / kantband du vill!

På Lillhästen i Stav kan du välja själv vilka färger du vill ha :idea:

En del färg exempel:
miafarg.jpg

1:a raden: Vita med olika kantband
2:a raden: Vanilj, Klargul, Röd
3:e raden: Kittfärgade med olika kantband
4:e raden: Vinröda, Sand, Mörkgrön
5:e raden: Ljusblå, Dimblå, Klarblå, Marin
6:e raden: Ljusgrå, Mörkgråa
7:e raden Sand, Nougat, Mörkbrun, Svart

Mia´s går att få i nästan vilken färg o färgkombination som helst.

Jag har väldigt nära kontakt med en ridsportsbutik här i närheten så de brukar hjälpa mig också.

Ring Mia´s själv annars o kolla efter ;)

Såg den olivgröna förra året o den var jättefin.

Jag har ju ett ylleridtäcke från Mia's, fast det är mörkgrönt. Superfint!!

Jag har ett olivgrönt shabrak & ett beige därifrån, så det "borde" ju finnas de färgerna på täckena oxå tkr man. Iofs är det ju inte samma tyg, men jag tror absolut det finns.

Jag beställde mitt på Börjes, de kan beställa hem åt dig. Tror mitt kostade knappt 500 om jag inte minns fel. Det blir ju däremot svårare att se färgprover, men om du bara vet vilken färg du vill ha, så kan du ju beställa gn Börjes.
Annars finns det nog andra affärer som oxå har!
Har du kollat www.hippomarket.com? Vet att de har en del Mia's-grejer.

Jag hade ett sandfärgat selunderlägg till min fd häst som var fux, tror det blir snyggt på din med :idea:
under.jpg

Har den färgen på schabrak och det schabraket är fruktansvärt snyggt och blev nu i fruktansvärt behov av ett ridtäcke i just den färgkombinationen;), visste inte att de hade den kombinationen innan,haha.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: ako
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 600
Senast: LiviaFilippa
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 675
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka