Mia's Schabrak

skogersson

Trådstartare
Man kan designa dom själv med egna färgkombinationer eller?

Ni som har kan väl lägga in en bild på era, så jag får lite ideer.
Funderar på ett grönt:d

Sv: Mia's Schabrak

Visst kan du väl designa Mia's schabraken om du vill, eller har jag fel?

Jag fick detta av mina föräldrar förra sommarn, dom hade beställt färgerna själva tror ja.
16838874.jpg

Jag har tyvärr inga bilder, men jag har ett som jag "specialbeställt", kakifärgat med mörkgrönt kantband och gul passpoal. Dessutom med längre sidor då jag har långa kåpor på min sadel. :bow:

Sen har jag förstås flera som är köpta "som dom är" från butik.

Här är mitt Mias schabrak :love:
Men det fanns färdigt i affären, tillsammans med skrittäcket (också Mias) och benlindorna (ej Mias)
16064760.jpg

Jag har precis beställt - vinrött med vinrött kantband, guldpasspoal och en grå rand längst bak, det är samma model som Giines. Funderade samtidigt starkt på ljusblått med silverkant och grå eller "grädd" färgad kant...

Sedan tidigare har jag ett grått (Giines modell) med vit passpoal och ljusblå rand. Tyvärr har jag ingen bild.

Jag har några Mia's schabrak, de jag kan hitta på bild är dessa:

Brunt med brunt kantband och guldpasspoal:
16512267.jpg

Mitt favorit, tyvärr lite mysko färgsättning på bilden men det är verkligen superfint, mörkgrönt med beiget kantband och :o minns inte färgen på passpoalen nu!? :o
16512264.jpg

Ett annat favorit, som jag designat själv: Sandfärgat med beiget kantband och sandfärgad passpoal, samt hästens namn broderat i sandfärg: Tyvärr usel bild, syns knappt, ni får föreställa er själva hur snyggt det är! :p
16512270.jpg

LIte osäker nu, men jag tror det här här Mias: Marinblått med marint kantband och guldpasspoal:
20573354.jpg

Jag älskar mias schabraken! Har en GRYM tur att min gudmor bor granne med hennes lager :devil: Jag har många schabrak, mycket bra kvalite som alltid ser nya ut efter måååååånga tvättar :love: Hade tyvärr bara ett schabrak på bild :eek:

Svart med turkos rand

*kl*

Nån som vet om det finns en hemsida? När man googlar så får man ju bara upp buketrådar och hästsportaffärers hemsidor.

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
980
Senast: Shixle
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Tjo, är denhär fett misslagoma årstiden nu, när grusvägarna tinat fram, men hage är fett snöig och isig än, och gården bara bitvis isig...
Svar
6
· Visningar
556
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka