Michelangelo

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pastejja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 710

pastejja

Trådstartare
Jag är nyfiken på att veta mer om hingsten Michelangelo e.Pasteur xx. Vad kännertecknar hans avkommor?
/U

Sv: Michelangelo

Trakehner hingst,brun,använd en del i DK,blev årets hingst 2006 i Trakehener verband,död 2008.

Tackar!
Blandar jag ihop det eller är det han (eller en annan hingst) som är känd för att lämna extra skarpa avkommor?
/U

Har inte hört något om extra skarpa,men han är pappa till Danska michellino och det var ingen ängel men heller inte ett as.:D

ok.. men det blinkar inga direkta varningslampor då kanske.. Undrar vilken hingst jag blandar ihop honom med då.. Hmm..
/U

MA2Astand.jpg

http://www.webelsgrund.de/english/michelangelo.html

Tinnes Just Mickey var e. Michelangelo

Liknande trådar

Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 652
Senast: Hedwig
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 494
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 239
Senast: Piaff
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 356
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka