Micro/pocket bully

Men herregud vad är detta? Stackars djur känner jag rent spontant, det ser ju ut som att bröstkorgen praktiskt taget tar i marken när den står pga så korta ben. Varför vill man ha och avla på en sån hund? Vad är syftet? :(

Intressant - hittade teckningar om hur dom "ska" se ut och dom som skryter mest har hundar som är helt felkonstruerade. Vilket vi då ser med blotta ögat. Benställningen fram är ju grotesk på de flesta av dom. Vilken enorm påfrestning med så galet osunda benställningar och jag kan bara tänka mig hur röntgen ser ut på dom värsta :(
eca007e4ed4b9aa2e0ab6b7e12ebfc66.jpg

bully-pit-bull-legs.jpg

9b8971db8216451e22d9c9995e8ac7b8.jpg

Intressant - hittade teckningar om hur dom "ska" se ut och dom som skryter mest har hundar som är helt felkonstruerade. Vilket vi då ser med blotta ögat. Benställningen fram är ju grotesk på de flesta av dom. Vilken enorm påfrestning med så galet osunda benställningar och jag kan bara tänka mig hur röntgen ser ut på dom värsta :(
eca007e4ed4b9aa2e0ab6b7e12ebfc66.jpg

bully-pit-bull-legs.jpg
Tack!

Det är så fruktansvärt... Blir bara så ledsen.. :cry:
Vad jag fattade det som skulle tiken paras med sin pappa dessutom...
Eller ja... Insemineras blev det väl.. :arghh:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 773
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 363
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 391
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 539
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Signatur
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur