Microsoft Messenger - Mac

Modest

Trådstartare
I Msn på en dator med Windows går det ju att trycka på "glöm konto" eller liknanade, och jag undrar hur man gör motsvarande på Mac?
Vill alltså få den att glömma mitt konto men lyckas inte..!

Tack :)

Sv: Microsoft Messenger - Mac

om du loggar ut så får du den där skärmen med knappen "logga in" och texten "logga in med ett annat konto eller ändra din onlinestatus", klicka på det sistnämnda och sedan "rensa kontohistorik" så är det klart :)

Nepp, funkar inte inte på min.
Finns inget "rensa kontohistorik" hur jag än letar.
Kan det ha med version eller liknande att göra?

jag har version 7.0.2, torde vara den senaste? bifogar en liten bild.

bild1k.jpg

Finns ingen sådan knapp i mitt msn, hur knäppt? :crazy:
(Hade jag vetat hur man printar på mac hade jag gjort det och visat)

Om du vill ta en bild av hela skärmen trycker du på kommando-skift-3 (bilden hamnar på skrivbordet).

(eller installera Skitch)

Är inte så hemma på mac överhuvudtaget..
Men mitt ser ut precis som på bilden, fast "rensa kontohistorik" inte existerar :crazy:

Om du har programmet öppet och så klickar du på Microsoft Messenger till höger om äpplet uppe i vänstra hörnet. Och sen "Om ..."
Vilken version står det att du har där?
Om du inte har 7.0.2 (som jag också tror är senaste) så kan du ju testa att uppdatera programmet.

Jag har version 6.0.3 så det kanske förklarar saken!
Hur uppdaterar jag version?

Gå till Microsofts hemsida, leta reda på MSN för Mac, ladda ner senaste versionen och installera?

Vild gissning, men finns det ingen "hitta uppdateringar" eller liknande i någon meny, så fungerar det ju alltid att ladda ner senaste.

Annars kan du ju alltid testa Adium - http://adium.im/ MSN-klient för Mac som många (de flesta?) använder istället för Microsofts egna usla variant.

ladda hem senaste från microsofts hemsida och installera..

msn öht är rätt uselt.. men nya live klienten ska vara ganska bra.. men jag använder som sagt inte msn... även om jag haft det installerat.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Jeps
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd... 2
Svar
25
· Visningar
1 959
Senast: Glimra
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 479
  • Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 742
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka