Mikrofon "handsfree" och trådlös högtalare..

Boerperd

Trådstartare
JAg letar efter mikrofon av handsfreemodell och högtalare till.

Jag ska ordna kurser där även åskådarna ska kunna höra vad instruktören säger och tror att det skulle underlätta för alla med denna utrustning.

Men, som jag har letat, hittar inget som stämmer in på mina specifiktioner, så hjälp mig; vad har ni för mikrofoner och högtalare?

Sv: Mikrofon "handsfree" och trådlös högtalare..

har du kollat på Kjell o co? De har en del lösningar för sånt, finns på nätet

Nej, dom har jag inte tänkt på, kollade teknikmagasinet men dom hade inget "paket"... Ska kolla kjell o co!

Den enda jag hittar där är med en högtalare som man har runt midjan, jag skulle vilja ha en högtalare som man kan ha på läktaren eller var man nu är..

Senast ändrad:

Vilken prisklass pratar vi om?

Vi köpte en ny på jobbet, jag fick prova ut den. Allt är trådlöst, tillochmed högtalaren om man vill, vi använder mygga eller handmick. Högtalare, med stativ och mygga gick på 70'000:- Men då är detta BRA grejer, tål att släpas på överallt och påverkas inte så mycket av tex. vind.

Nja, inte riktigt så bra grejor kanske....
Hoppades på att finna något för max 5000kr...

Liknande trådar

Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
461
Senast: Sassy
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 890
Senast: 13579vas
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 656
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?