Mildaste schampot?

Schampo nr 1 (kokos) är godkänd i alla fall - enligt kvinna jag talade med. Jag har inte dubbelkollat innehållsförteckningen dock utan tog henne på orden.
Aha, tack! Det var nog 2 jag tittade på. Innehållsförteckning fanns men jag vet aldrig vilka ämnen det är som inte får finnas. :meh:
 
Aha, tack! Det var nog 2 jag tittade på. Innehållsförteckning fanns men jag vet aldrig vilka ämnen det är som inte får finnas. :meh:

Amen det är ju ett jäkla jobb att sitta och kontrollera innehållet, dessutom kan i princip samma ämne heta olika saker. Jag är för lat för det. Vill gärna ha en kompetent människa som kollar och godkänner åt mig. :idea:
 
Amen det är ju ett jäkla jobb att sitta och kontrollera innehållet, dessutom kan i princip samma ämne heta olika saker. Jag är för lat för det. Vill gärna ha en kompetent människa som kollar och godkänner åt mig. :idea:
Exakt! Ämnena kan ju heta lite vad som helst.

Jag tänkte att du var den där kompetenta människan som visste :angel:
 
Rahua schampoo och balsam är BM godkända och är milda. Jag använder endast balsamet ännu, har köpt och ska prova schampoot också innan jag färgar nästa gång. Kör vanliga balsamet, volym blev torrt, har köpt nya återfuktande för att testa.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Flyttade för några veckor sedan, och mitt hår har helt slagit bakut. Hjälp! Rör sig bara om några kilometer, men skillnad är det...
Svar
11
· Visningar
1 122
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Mitt hår börjar bli långt! Bestämde mig i början av pandemin för att sluta klippa det, köpte balsam och inpackning från Bruns och håret...
2
Svar
23
· Visningar
2 639
Senast: Lightzone
·
Kropp & Själ Jag vet att jag har frågat förr och fått tips. Sen testat några och sen glömt. Det som fungerar bäst är ett vanligt från L'oreal...
2
Svar
38
· Visningar
3 359
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Kortfattat: Har någon koll på vad det finns för "sulfatfria" duschkrämer / schampon? Har misslyckats totalt när jag försöker söka...
Svar
10
· Visningar
1 289
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp