JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Råkade i slagsmål med stor jämnårig schäfer!
Haltar och har sår på tassen! Stackars stackars min lilla älskling! Han är för gammal för sånt här tok ju!
Nää ussh , Hoppas han blir bättre ,
Min vovve hamnar också i slagsmål lite då och då
Fast det verkar som han tål allt
Ny valp
Övr. Hund Jag har en liten fråga, jag fick ta bort min älskade hund för nu snart 3 veckors sedan och jag går bokstavligt talat sönder inombords...
Startad av Grazing
22 Jun 2026
Svar: 19
Visningar: 864
Hund
Omplacering av en hund (tikar som slåss)
Övr. Hund Nu skulle jag behöva input från er som har erfarenhet av att omplacera en hund för att de är två som inte trivs ihop.
Vi har två...
Startad av prinsessfeminist
7 Jun 2026
Svar: 72
Visningar: 3 959
Hund
cysta i käke
Hundhälsa Skulle verkligen behöva råd om en bra veterinär som är duktig på tänder/käk kirurgi hos liten hund. Min lilla chihuahua har fått en...
Startad av johanna
24 Jul 2026
Svar: 5
Visningar: 363
Hund
Att skaffa hund nr2
Övr. Hund Har en 3 år gammal okastrerad PK hane och är lite småsugen på att skaffa en till hund av samma ras. Det blir troligast en avkomma till...
Startad av Fiorano
2 Sept 2026
Svar: 6
Visningar: 650
Hund
Hiss & diss - del 8
Mat Hahaha, läste päron flavor och tänkte värst vad internationellt :rofl:
Fläder står det ju, men lite märklig blandning ändå?
cambodia
3 minuter sedan
Svar: 1 170
Visningar: 64 141
Allmänt
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
13 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 582
Hund
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalde inte handpenning för min hund heller. Ingen av mina närmaste vänner heller. Jag fick den valpen jag blev ”lovad” efter våra...
Jollanlollan
58 minuter sedan
Svar: 29
Visningar: 951
Hund