Min andra Britt

MissFideli

Trådstartare
Hittade massa bilder på min andra Britt Julia, som jag inte tror ni sett. Hon bor ju inte hos mig längre, men iaf.
En söt kelsjuk blåpadda som är enormt korkad och dumsnäll. Kurrade jämt !!

Hennes riktiga namn är S*Bergholmens Juliana och hennes mormor är kullsyster med Yogas mormor. Det var Julia som fick upp mitt intresse för Britter och henne jag skulle ta kull på när jag var och tittade på Yogas kull. Föll som en fura för lilla Goyyis och Julia blev aldrig mamma.

Tyvärr väldigt små bilder, men hoppas ni ser ändå. Ska scanna om dom nästa gång jag är hos päronen, dom har en bra scanner.

Sover sött bredvid Fia
GAH, SNÖ !!
Kompisar
Julia i kökslådan

Denna katt var/är enorm på att öppna lådor och garderober. Det var ingen idé att gömma hemliga saker nånstans hemma, hon öppnade och visade allt. Jag stängde, hon öppnade, jag stängde, hon öppnade... :crazy:
Favoritsysselsättningen när alla dörrar och lådor var öppna och genomgådda, var att åka kana på mina mattor som hamnade i rular längs väggarna. :smirk:

Tyvärr fick jag aldrig nån bra kontakt med henne, kändes aldrig som min liksom. Hon var jättego och jättekelig, men jag visste aldrig vilket humör hon var på för att hon var glad konstant tror jag inte. Nu bor hon hos mina syskons farfar och trivs kanonbra. Skulle bara bo där 1-2 mån för hon började attackera Fia när Yoga blev könsmogen och Fia var jätteledsen. Så Julia fick bo hos farfarn ett tag, innan jag hade råd att kastrera henne och pröva igen. Men när det var dags ville farfarn inte lämna tillbaka henne, så då fick hon bo kvar. Fast väldigt vacker färgfördelning har hon, tyvärr var hennes typ inte lika bra :(
 

Liknande trådar

Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 572
Övr. Katt Hur många här på forumet är det som har Britter egentligen? Det ploppar upp fler och fler och jag tänkte försöka få nån koll på er ...
Svar
3
· Visningar
1 314
Senast: Marie_C
·
Övr. Djur Kopierar inlägget jag skrev på Zoonen, vill ha så många svar som möjligt :) "Håller ju på med en hemsida, har varit lite krångel men nu...
Svar
16
· Visningar
2 779
Senast: Lejonflickan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp