MIn blivande stjärna.

Sv: MIn blivande stjärna.

hihi tackar :)
ja de är superfint :love: har henne uppstallad i huddinge om de säger dig ngt? :)

Jättefin häst:love: Slog mig hur lik hon var en häst jag haft så jag kollade upp hennes stam, och de är efter samma hingst! Har du fler bilder?

Min fina fullblodshäst!! Underbar på många sätt!:love:

AnnooZyggo060.jpg

otroligt vacker pålle måste jag bara säga :love:

Jag tycker hon ser fin ut, med rätt attityd och villje så kommer hon säkert gå långt :)

Mmmm, han går väldigt bra i dressyren....-50 i första *-iga, vunnit LB:3 med 72%. Gör alltid sitt bästa....Han är dessutom mer än trevlig i huvudet (trots att pappa heter Talinum xx...), ett psyke av guld.....och det bästa av allt - han är min!!!:bow:

Mmmm, han går väldigt bra i dressyren....-50 i första *-iga, vunnit LB:3 med 72%. Gör alltid sitt bästa....Han är dessutom mer än trevlig i huvudet (trots att pappa heter Talinum xx...), ett psyke av guld.....och det bästa av allt - han är min!!!:bow:

Visst är det härligt när man känner så för sin häst?! Kul för dig iaf!:banana:

Mitt lille sto e. Elmshorn ue. Calimero.. f.03

Plac i 80cm ft hittils (vi har 80cm i nOrge heheh). UnghästVM om 2 år, here we come!

Fantastisk häst!!!

Jessheim%2015.sept.2.jpg

Jessheim%2015.sept.jpg

Lista%20Ridehesten2.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Er det Carlista? Jeg vurderte å kjøpe henne da hun var til salgs... Men jeg endte opp med en annen hest, se side 2 i tråden. :)
Vi treffes forhåpentligvis på stevner til neste år... Skal hun gå breeders i Norge eller Sverige?

Jepp:)

Heldigvis for meg så gjorde du ikke det:banana:

Breeders i Norge skal hun gå, det blir spennende!!!

Liknande trådar

Dressyr Vad tror ni, kommer AI bli våra framtida domare inom dressyren? Hur långt bort tror ni att det ligger? Kommer vi ha både AI och vanliga... 2 3
Svar
59
· Visningar
2 597
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mats E Djuse flyttade från Brunflo till Hudiksvall. Då tändes en stjärna som visat att den kommer att lysa långt in i framtiden. – Folk...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag har blivit så kär i en tapet från Rusta... 2
Svar
29
· Visningar
1 578
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
893
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken ras passar mig?
  • Kattbilder #10