Min enda dag som...

Jojjosan

Trådstartare
Har studentskiva om en vecka och vi har temat "Min enda dag som..."
Har dock ingen aning om vad jag ska vara, någon som har tips?

Börjar få lite panik :nailbiting:
 
Jätteroligt att vara ett adjektiv också! Typ snäll, elak, vansinnig, blå, hård, etc. Det kan man ha mycket kul med!!
 
Jag känner ju lite såhär: :banana:
Ananasen känns mig som en typiskt partypingla! (tänker mig en tecknad Svampbobbig ananas) Hon är ganska flirtig och sensuell till sinnet, kroppen åt det kurvigare hållet.
Lägger man då till vansinne så har vi ju en karaktär som :banana: WOOHOOO PARTY PARTY!
SOM KANSKE ALLTID PRATAR I VERSALER?!

Det hade varit en fantastiskt maskeradkaraktär iaf. Och man hade kunnat haft såå kul med utklädnad!

Till en studentskivan kanske man ska gå som en mer laid back ananas?
 
Det låter kul :) är inte så partig av mig dock ;)
Ananas låter dock riktigt kul!
Tips på hur man ska se ut?
 
Det låter kul :) är inte så partig av mig dock ;)
Ananas låter dock riktigt kul!
Tips på hur man ska se ut?

Så här kanske? :D

L1132-300x450.jpg
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 183
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
323
Senast: VLMF
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 976
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Min pappa drabbades av sepsis och endokardit i somras och man börjar nu planera för hemgång. IVA-vården tog dock hårt på kroppen och han...
2
Svar
22
· Visningar
2 255

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp