Min första "film"

Modest

Trådstartare
Gjord i windows movie maker, om Riding Star 3, haha ;)

Ganska kul att göra filmer, det enda jag inte fattade var hur jag skulle kunna ändra låten så att filmen börjar med refrängen.. Tips? :p

Edit.
Nu står det att den var i fel format?
Vilket format ska jag spara den i?

Sv: Min första "film"

Come on, ingen?

Vet dessutom inte hur jag ska avsluta filmen, eller om den stoppar sig självt efter sista bilden?

du kan klippa i låten, se till att det är ljud/musik som är fetmarkerad, annar klipper du i filmen. sen är det bara att radera de klippet du inte vill ha. när du spar ska du klicka på spara filmfil, sen för uppspelning på datan. den kommer stoppa sej själv, antingen när låten eller filmen/bilden tar slut :)

Nu såg jag att man var tvungen att 'publicera' den, och då blev det i WMV format.
Snart länkar jag från youtube!

Var laddade du hem det?Från vilken sida? Jag gör jätte mycket filmer i Windows movie maker så jag kan ge lite tips om du vill.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 911
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 195
Senast: Grazing
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 270
Senast: Imna
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Bilder från iPhone till Mac
  • Handdukar
  • Smart watch

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka