Min galna whippa på utställning;-)

Sv: Min galna whippa på utställning;-)

Fiiin:) Älskar färgen, har också en beige "liten" sak:angel:Och stiligt halsband. var är det inhandlat? Är det fodrat(svårt att se)

Lite trådkap, men ingen som vet var man kan få tag på snygga utställningskoppel i läder. Tycker det är så mycket snyggare än nylonbanden.
 
Sv: Min galna whippa på utställning;-)

Fiiin:) Älskar färgen, har också en beige "liten" sak:angel:Och stiligt halsband. var är det inhandlat? Är det fodrat(svårt att se)
Tack! Halsbandet köpte jag på utställningen, vet inte vad det kallas men det är ett vanligt ofodrat "vinthundshalsband" i mörkbrunt läder, kostade 120:-
 
Sv: Min galna whippa på utställning;-)

Ok då är det säkert ett sådant som jag redan har. Minns att jag klämt och kännt på ett vintishalsband som varit fodrat med mjukt kalvskinn. Dock var det på tok för dyrt för min plånbok:angel:
 
Sv: Min galna whippa på utställning;-)

pumah;
Din tjej måste absolut få prova på LC. Så fort det ropas "håll i hundarna!" så blir dom som tokiga!
Och det är så jätte kul att se dom springa,finns nog inget vackrare än en vinthund(oavsett ras) som riktigt sträcker ut. Min tjej ska absolut få prova när hon blir stor.

Långnos;
Dom fodrade halsbanden är helt värda att investera i. Jag tycker att dom är snyggare längre och håller formen bättre. Fick dock mitt i present så jag vet inte vart det köptes...
 
Sv: Min galna whippa på utställning;-)

Jo jag vet, har kikat på dessa. Har dock bara hittat med spänne och eftersom man är lite lat skulle jag vilja ha ett med halvstryp...så man slipper knäppa på och av utan bara kan dra över huvudet:D

det jag har hittat är dock oerhört mjukt och fint, men kostar 450 kr om jag inte minns fel. Men kanske finns billigare att hitta!?
 
Sv: Min galna whippa på utställning;-)

jag har sett, men glömde fråga var hon köpt det! Var jättefint fodrat med ljusare skinn:d
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 478
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Min 4,5 månader gammal fralla tik håller på med mkt resursförsvar mot andra djur. Finns det mat framme och andra hundar i närheten hemma...
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 661
Senast: Takire
·
Hundhälsa 2 år gammal, HD A. I väldigt god kondition och välmusklad. Alltid betraktats som "lite klumpete", och var svår att lägga rakt vid...
Svar
18
· Visningar
664
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp