Min hund blir knas vid löp...

Fraggel_Tess

Trådstartare
Min hund förändras verkligen när hon löper. Hon blir först och främst en vakthund som försöker skrämma allt från flugor till människor. Skäller på minsta lilla ljud.
Och hon blir även grymt kelsjuk mot mig och sambon. Ja riktigt svartsjuk om vi kramas. När hon har löpt klart är bara svartsjukan kvar.

Hur blir era tikar?
 
Mina tikar blir slöa under löpet, inte alls samma fart o fläkt under arbetet. Dagarna innan höglöpet brukar dom oxå bli lite surare. Men annars är dom som vanligt.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 300
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 044
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 795
Senast: Nota
·
Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 361
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp