min katt är onormal??!

Ämelie

Trådstartare
Jag tycker att jag har en väldans konsitg katt, fast vad vet jag han kanske är normal?

För det första så ÄLSKAR han hundar, så fort han ser en hund springer han dit och styker sig längst hunden ben och vill leka :cool:

För det andra så följer han efter folk när de är ute och går, är det någon som går förbi och klappar han så följer han med hela vägen hem och hellst in i deras hus :eek:

För det tredje så följer han alltid me mig och handlar och sitter utanför affärsdörren till jag kommit ut och följer sedan glatt med hem igen :D

I övrigt så är han helt galen, spriger runt och skuttar och gör volter och allt annat konstigt i luften när han hoppar, också anfaller han fötter och allt annat som råkar röra sig när han ser :p

Jag har börjat undra om han egentligen är en hund...

en bild på monstret (lägg märke till toffsarna i öronen :D )
Perry7.jpg

Sv: min katt är onormal??!

en sån har jag med, men han följer inte till affärn :D för dit tar jag bilen, men han är med på prommisarna med hundarna, han gillar vatten och är inte ett dugg blyg för främmande hundar utan kommer gärna fram och PROPSAR på att hälsa...leker med min valp, ibland jagar katten valpen och ibland är det tvärsom..dom ligger o brottas och biter på varandra ..min kommer från Örebro och är röd....dom är lite knepiga dom där Närkingarna :rofl:

haha, det är ganska roligt med sociala katter, men ibland börjar man undra :rofl: kom på att min inte heller är ett dugg rädd för vatten, han hoppar gärna in i duschen om man står och duschar :D :rofl:

måste bara illägga en liten sak, alldeles nyss kom en tant föbi med kisse och sa att han kommit in i hennes hus och eftersom han är så söt hade han fått 3 köttbullar... :rofl: vilken koll jag har på kissen :angel:

Åh... ett köttbulleställe.. tänker han då :d :smirk:
Och springer dit närhelst suget efter köttbulle blir för stort :cool:
Men jäkligt söt är han :D

Inte onormal alls. Min systers katter har gjort allt och mer därtill. :angel:
Hennes nuvarande kan få för sig att hoppa in i någons bil också - Raskatter, man har avlat bort allt vad katt och vett heter ur deras huvuden. :smirk: Alla har lekt med hundar, en jagade moeder/cyklar/joggare. En diade hennes collie så att hon började producera mjölk. :crazy: En annan följde henne till affären och väntade utanför medan hon handlade, ibland gick han med på hundpromenaderna också, eller hem till oss(hon bor inte hemma längre).

Vad är det för kisse du har föresten? Verkligen bedårande söt.. :bow:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 676
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 187
Senast: Luff
·
Hundhälsa Jag har hand om en väninnas hund medan hon själv är utomlands. Hunden i fråga är en chihuahua, 5 år gammal. Har själv en ettårig... 2
Svar
23
· Visningar
4 176
Senast: Nirvana
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
17 922
Senast: Shenzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Bråkande hundar
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈