Min katt har missförstått

I

Icebabe_1

inatt hadde jag slängt min nya bh på golvet vid sängen,
min lilla katt tjej tror visst hon har stora tuttar,
för hon drog först upp bh i sängen,och rulla in sig i den,
jag kastade den ner på golvet igjen,
då j.... greppar hon bh i munnen och rymmer med den.
jag fick jaga henne över hela lägenheten för att få tilbax min bh.
snacka om att hon har missförstått :D
 
Ja, katter kan ju få de mest lustiga idéer för sig :idea: Men visst är det ganska kul! :D
 
*skrattar* har precis jagat runt en avkatterna här.. först hade hon en sån liten svamp i munnen.. närjag fått den av henne.. kommer hon insläpandes på den blöta disktrasan.. å leker med den i min säng.. *sucka*
 
Eller så tycker hon att matte är en slarvmaja som slänger fina BHn på golvet ;)
 
precis som mammas kattunge=) fast han är hane=) han snor alltid mina bh, trosor och kläder ( han öppnar skåpet och snor) :D
 
:rofl:

Mina underkläder har alltid varit ett hett byte i alla tider av mina husdjur, båda mina f.d kaniner, 2 hundar och 2 katter har tagit dem med sig och sprungit. :confused: :D
 
hmmm,
smart kisse att öppna skåp,
shhhh,till det,så inte min lär sig det :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 131
Senast: cassiopeja
·
Gnägg Tack för allt kära vän. Mitt ute i Smålands skogar, på en gård med vackra stenrösen och gärdsgårdar, inne i en liten mörk gruppbox, där...
2
Svar
28
· Visningar
3 591
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 571
Senast: cassiopeja
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 372
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp