annie_cool

Trådstartare
Hejsan ska nog berätta lite nu om hur det är med min lilla dam eller stora dam kanske man ska säga hon är nu 4 år.Hon trivs bra hos min mamma det är där jag bor nu.Hennes ungar som hon fick 09 mår bara bra dem har blivit stora nu. Och dem har två ungar som är kvar nuMår bara bra allt går fint Frannson som hon heter trivs jätte bra här hon håller sej på gården elelr i området som tur är. som sakt allt är bra med henne har ej fått några kullar elelr hon får inte det längre hon är stereserad. vIllle bara skriva av mej.

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 143
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 245
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
2 560
Senast: Praefatio
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 814

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Pluggtråden
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Fri tillgång på torrfoder?