• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare l_isa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 44
  • Visningar Visningar 2 876
Sv: min katt

Poppinella skrev:
Vår dam brukar testa gränserna, hon väljer att se sig som väldigt liten och nätt...
436924.jpg

http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt_9/00430000-00439999/big/436924.jpg

Haha! Jag såg henne inte först!! :rofl:

Har också en katt som gillar att vara med och bestämam vid datorn, jepps bilden finns i galleriet med men wtf.
Tequila vaktar husses grogg :)
dscf0001s5du.jpg

Hon har lite skumma idéer ibland, sitter och stirrar ut genom fönstret i timmar men hon vill inte gå ut
dscf00090rg.jpg

Sen har vi Baby som inte gillar att vara med på kort :D
dscf00500su.jpg

Mvh
Möller

Minime skrev:
Haha! Jag såg henne inte först!! :rofl:

Visst är hon söt? :love:
Hon brukar alltid knö sig in i små utrymmen, förstår inte hur hon får plats... det senaste tricket är att hon har lärt sig hur man öppnar husses strumplåda, slita ut strumpor och trycka ner sig själv där... Visst att hon öppnar många skåp här, men att hon verkligen lärt sig att dra ut en låda!!!

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 190
Senast: Asko
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 277
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 110
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka