F
flygare
jag och mitt c-ponny sto var o tävlade i lördags i stora ekeby.Vi red två klasser och det gick jätte bra för att var oss...
sen efter andra klassen red jag enstund i ridhuset,hon har aldrig gått så bra.sen ställde vi in henne i transp för vi skulle kolla på våra lagkompisar.Hon såg trött ut men inget specielt.sen helt plötsligt när mamma kollade på henne höll hon på att lägga sej i transporten.vi tog ut henne och hon hade så ont.hon la sej på stallplan men det gick att få upp henne.nån ringde till strömsholm o dom sa att vi skulle komma in.sen när vi kom dit så la hon sej i en box så fort hon fick chansen.dom undersökte henne kollade så hon inte hade vätska i tarmen,och blodet osv.allt var nästan som vanligt,bara låg temp och vita slemhinnor.hon fick kramplösande och dropp och stå i en maddraserad box.dom övervägde att operera men chanserna att hon skulle klara det var så små så att vi bestämmde att hon skulle få medicin.dom sa att vi skulle åka hem och sen skulle dom ringa om det var något.kl 10.30 ringde dom och sa att dom inte kunde hålla henne längre.min lilla flicka fick somna.sista gången jag klappade henne hade hon så ont att hon inte märkte mej...jag vill inte leva utan henne.jag ser hennes namn överallt och det är så jobbigt.hon var så fin och helt okej fast hon var 18.jag fick inte ens ha henne 1år.jag kan inte äta och har gått ner 5kg.det är så onödigt att fortsätta utan henne