Min nya boxskylt

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 39
  • Visningar Visningar 2 820
H

Havregryn

Vad tycks?
Lite dålig bild dock, blixten från kameran förstöd. =(

men men, ville ha en enkel och stilren skylt, och det blev denna..

För tråkig? För enkel?

882396.jpg

Sv: Min nya boxskylt

Tack =)

Sambon har gjort den, har väntat 2 veckor på dne och fick den igår =) Syndbara att hästen inte är hemma...

Fin! Stilren och inte så jobbig som många andras kan vara med totalt för mycket detaljer på!

Ska du sälja din häst fortfarande? Såg att annonsen fortfarande var ute igår!

Precis, det var så jag tänkte, att i bland ser man skyltar som är helt "jobbiga" då det är för mkt färg och rörelse i dom..

Oj trodde alla annonser var borta. Ne han ska stanna kvar, dock kommer han inte hem förän till årsskiftet, ville se om jag verkligen ville ha kvar honom, och det blev så. Fast han blir inte min häst när han kommer tillbaka utan sambon`s. Fast jag får låna honom *skrattar*

Tackar =)

Ja han går någon svarv utbildning och passade på att göra en åt mig =) då han tyckte att skyltarna var så dyra att köpa, för han kostade bara materialet och de var under 50kr, så förstår om har tycker köpta skyltar är dyra.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 232
Senast: Reshästen
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 992
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ögonfärg
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Svensk Politik 4

Hund, Katt, Andra Djur