Min nya familjemedlem

Myggan_ox

Trådstartare
Hej hopp!

Måste bara få visa upp min lilla prinsessa... Lilla Belle.
Hon är en Blåmaskad mitted, rasen ragdoll. Hon har dock en lite för bred bläs så hon är inte "ok" för utställning, men jag är bara helt galen i henne. :)

Just nu har hon hunnit bli 9½ veckor (10 v på måndag) så snaaaart får hon flytta hem och jag längtar så! :love: Fast det är ju bra för då hinner vi förbereda allt hemma så hon ska få det bra.
Håller även på att reggar ett stamnamn så hoppas det kommer snart!

Här är hon...
bella5.jpg


//Magda
 
Sv: Min nya familjemedlem

Grattis !

Jag har en och nummer två är på väg.
Min första är en blå bi-color tjej. Hon är kastrerad. Nästa är en kille, brun colorpoint tabby. Han skall också kastreras.

Jag har fattat mig ett principbeslut att jag ska bara har raggisarna att njuta av så alla blir sällskapskatter.
 
Sv: Min nya familjemedlem

Oh vilken ljuvlig liten skrålla.
Jag har också en blå mitted raggis, hon har hunnit bli 7 månader, stora damen. Det är en härlig tid du har framför dig!
 
Sv: Min nya familjemedlem

Eller också inte...
jäklars nu hittade jag en liten tjej jag gärna skulle vilja ha
 
Sv: Min nya familjemedlem

+ Zassoo & limona: Tack! :) Ja hon är så fin! :D
Är helt såld på henne. Såg henne på bild och bara visste att det var henne vi skulle ha, både jag och min kille föll direkt. Sedan var hon den första som kom fram då vi hälsade på första gången. :) Så då bestämde vi oss. :)

cirkus: Planerar också att njuta av henne såklart, men hon kommer att få någon kull, planerar även att då behålla en av hennes ungar.Planerar då att behålla någon som är korrekt tecknad så man kan ställa ut. Är så otroligt intresserad av uppfödningsbiten så jag vill inte stänga dörren och köpa en enbart för sällskap. Men hon kommer ju till största del "bara" vara sällskap. :D
 
Sv: Min nya familjemedlem

10 v här:
belle10v.jpg


Hon har ju hunnit bli 11 veckor nu, sååå nästa måndag får jag hem henne!! :D
 
Sv: Min nya familjemedlem

Min Ragga som jag har är nog väldigt bra i typ och färg, dock har hon lite svag haka tror jag. Säkerligen utställningsbar, men hon är kastrerad så någon kull blir det inte. Och den nye är ju en hane och han ska kastreras.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 202
Senast: Migo
·
Hundhälsa AAaaaahhhh denna beslutsångest. Jag har bokat den sista veterinärtiden. Två dygn kvar. Försökte få tiden redan förra veckan men veten...
Svar
10
· Visningar
2 457
Senast: Pancakes
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 903
Senast: pews1972
·
Hästvård Nu är pollen behandlad i framkotorna, igen... :cry: Ska tillbaka igen på måndag men försöker förbereda mig lite på tänkbara utfall och...
Svar
13
· Visningar
6 464
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp