Min nya kisse miss *bilder*

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Japanesen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 2 900
J

Japanesen

Jag har köpt min drömkatt :bump: :bump:

Han kommer den 9/4 till Sthlm...

Marwin1.jpg

Marwin6.jpg

Marwin5.jpg

Sv: Min nya kisse miss *bilder*

Dom har så underbar päls, glittret och den varma färgen. Ska bli kul att se fler bilder på honom sen!

Hehe kommer fota som en galning när han kommer..:d

Hoppas bara min kisse här hemma accepterar honom...

*Älskar Bengaler*
Synd att de ska vara så dyra...

Jag har velat ha bengal i flera år men min sambo tycker att det räcker med en katt men nu på den senaste tiden så vill våran katt ha mer och mer uppmärksamhet så att min sambo trötta och sa NU SKAFFAR VI EN TILL KATT!! :D :D

OjojOJ! Jag älskar dessa vackra katter. Blir en sån för min del också en vacker dag. Drömkatten helt klart. :) helt otroligt vackra. Men jag hade aldrig kunnat välja teckning. Tror att det hade blivit en marble, men spotted kan i vissa fall vara helt otroligt fina! Ffa om de är snow black spotted.

Helt otroliga katter, vill helst ha en av varje färg och teckning. :D Men då hade jag fått skaffa mig en farm. haha*

Han är jättesöt! :love: Bengaler är superfina! Lite för aktiva för min smak dock. *kikar över axeln på den ständigt sovande goskatten* :D

Men Kat, jag tror inte bengaler är så dyra nu längre, de har nog gått ner i "normalpris" nu, det är i alla fall min uppfattning! (alltså runt 6000 kr eller så) Klart du ska ha en glittertiger! ;)

/Erica

Kan den möjligtvis komma från S*Bonneas?
Den ser precis ut som en av kattungarna som hon hade!:love:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 347
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 159
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
585
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka