Min nya sadel

charmant

Trådstartare
:)Nu har jag hämtat min nya sadel.En County Comp dressyr.Den ser bara såååååå underbart skön ut.Gissa vem som ska ut och rida i kväll? :bump:Men samtidigt vete fasiken om mna vågar efter allt som händer detta datum.
 
shit kom också på det nu ju.. usa attacken var ju detta datum förra året!!!!! :eek:
 
alltså det var ju bara en slump att hon dog just idag... det var ju faktiskt den tionde (igår) som hon blev attackerad och "meningen" att hon skulle dö (antagligen).

Vill inte verka opåverkad, det är hemskt att det händer.

Jag har ridit långtur idag. Hände ingenting! :D
 
förresten; jag har också köpt ny sadel. En kieffer lech dressyr. Ska rida i den när jag köpt ridhuskort! :cool:
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 841
Senast: valy
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 242
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 634
Senast: Mogge
·
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 431
Senast: Kraxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp