Min nya valp är född!!

Miao

Trådstartare
Måste bara skriva av mig lite, jag är så LYCKLIG!!

Efter över ett år i valpkö, väntan på löp, parning och valpning, så är nu äntligen min nya hund född :love:!

I natt vid fyratiden satte det igång, och ut kom fem tikar och en hane på så snabb tid som en timme och 20 minuter! Tiken, som är förstföderska, fixade hela förlossningen galant :bow:! Den lille hanen var verkligen liten, men han verkar ta sig bra, och nu mår både mamma och valpar jättegott.

Jag ligger på plats 4 på valplistan, så med de sex valpar som kom så är jag garanterad en valp (om inget fruktansvärt skulle hända, men det får det bara inte göra :crazy:) :banana:. Före mig är bara uppfödaren, uppfödarens mamma och en tjej som stått på valplista sen tiken själv var valp :D

Så nu är det bara att vänta och se hur valparna utvecklar sig, för att om några veckor kunna säga att just den där är min egna lilla nya valp :love:

Så LÖJLIGT lycklig är jag :bump:!

(för den som undrar så är rasen Australian Shepherd :laugh:)
 
Sv: Min nya valp är född!!

Vad roligt. Grattis! Hoppas få se många söta valpbilder här i framtiden då :)
 
Sv: Min nya valp är född!!

Precis! :devil: Gud så skönt att man inte är ensam liksom! :p
 
Sv: Min nya valp är född!!

Tack så mycket alla :laugh:! Ni kan tro att jag är sååååå glad :love:

Apocalypze: Hihi, det där är nog ett förbud jag kommer att bryta emot :p;)! Och jag tänker INTE förbjuda dig att lägga in mer bilder på din underbara lilla boxertik :love:. Hon är helt fantastiskt vacker :laugh:!

Vallhund: Den här lilla pirayan är sååå välkommen, hur destruktiv den än blir :D
 
Sv: Min nya valp är född!!

Min var ju tio månader när jag fick hem han i Augusti, o jag var förvarnad om att det var en tuggare, så det blev inte så mycket demolerat.
Nu har han lugnat ner sig betydligt.

mvh
 
Sv: Min nya valp är född!!

Åååhhh va mysigt med en Aussie! Jag har tänkt skaffa en i framtiden:) Du måste lägga in massa bilder (men berätta inte var du bor för då kommer jag stjäla den lilla:D)

Lycka till!:laugh:
 
Sv: Min nya valp är född!!

Jag loooovar att så fort det är fullt bestämt vem som är mitt lilla nytillskott, så ska jag smäcka in en hel radda bilder :D!
 
Sv: Min nya valp är född!!

Gud va kul!
Tog hem mitt lilla monster igår!
Man blir verkligen som nykär:)
Lycka till!
 
Sv: Min nya valp är född!!

Grattis och jag håller tummarna för att du ska få din gulleulletuss till valp :laugh: Förväntar mig bilder i massor förstås.
 
Sv: Min nya valp är född!!

Uppdaterar lite, fast tyvärr ännu inte med bilder på min valp :D.

Däremot vill jag visa syrran och svågerns nya tillskott till familjen:

nexi_ny.jpg


Lilltjejen kom hem igår, och är verkligen heeeelt underbar :love:!
 
Sv: Min nya valp är född!!

Har ni sett den där bilden:
"Five destructive forces of nature?
I varje hörn är det en naturkatastrof, typ tsunami, orkan, jordbävning o nåt mer.
I mitten sitter en BC valp.
BCn kan ju bytas ut mot valfri valp.
:rofl::banana::rofl:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 513
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 816
Senast: Nota
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 095
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 202
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp