Min nya valp

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare prince77
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 119
P

prince77

iofs fick jag hem henne när hon endast var 5 veckor, hon är född 6 september.
5 veckor
3223278.jpg
3289257.jpg

Sv: Min nya valp

Oj, vad ungt. Varför tog du den så tidigt?

Men söt var den iaf :love: Vad är det för ras?

Kram Favina :bump:

Otroligt söt, men varför i hela fridens dagar tar man en valp från mamma när den är endast 5 veckor gammal?

pundare som antagligen behövde pengar och som skulle flytta långty härifrån och inte kunde ta med sig valparna

Den är verkligen ursöt! Jag har kanske missat någonstans... men vad är det för ras på den?!?

Pinglan

Åh så söt :love: . Hur gammal är den idag och vad är det för ras?
Stackarn som fick flytta från sin mamma så tidigt :crazy: .

Kan tillägga att min hund inte var åtta veckor när jag tog honom. "Uppfödaren" sa det men så var inte fallet. Veterinären gissade på 6 veckor ungefär... :cry: Jag blev uppringd på jobbet en kväll (två veckor innan jag skulle hämta valpen) och fick veta att jag var tvungen att ta hunden omedelbart, annars visste hon inte vad som skulle hända med den :crazy: . Så jag fixade en vikarie, ordnade semester och hämtade honom. Tänkte att det får bära eller brista :confused: . Och det bar sig ganska bra, har nu en underbar hund :smirk: .
Det är fruktansvärt vilka människor det finns :mad: .

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 584
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
178
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
830
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
462
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka