Min ponny som huger

J

Jullan

;)Jag vill ha hjälp en ponny som jag rider han huger i boxen mot andra inte mot mig,Men mot andrar så dom kan bli rädda det tycker ej jag om för då är det jag som får ficksa allt dom vill nästan alldrig gå in vet ni hur man kan få han till att sluta huga mot andra.Snälla hjälp tycker det är synd om dom som ej kan borsta han!!:confused:

Sv: Min ponny som huger

Gissar att det handlar om en ridskoleponny. Isf låter det inte som att han trivs på ridskolan och ogillar att det är massa olika människor som springer in och ut hela dagarna.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin... 2
Svar
20
· Visningar
1 285
Senast: fijja
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej, jag är 13 år och älskar hästar. Och jag vill Så gärna ha en egen ponny. Men jag vet inte om jag är redo för en egen ponny. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 225
Senast: Freazer
·
Träning Utbildning av ponny. Jag har nyligen köpt ett 6-årigt russ som inte gjort så mycket hittills. Han är snäll och min dotter kan rida...
Svar
14
· Visningar
1 072
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka