Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här är min lilla Berger des Pyrénées under en kort linförighet, vi har precis börjat med lydnadsträningen men hon tycker det är kul i alla fall! Hon är 11,5 månad men har varit väldigt omogen - det är först nu hon har blivit mottaglig för träning. Film
Nejdå, de är inte så stora - tikar får vara 38-46 cm och hannar 40-48 cm. Min tik tillhör nog de mindre (väger 9 kg) och hennes storlek är väldigt behändig, tycker jag Hon är snabb som en raket och blir aldrig trött!
Mja... det blir nog lite agility och viltspår, möjligen personspår - hon är väldigt duktig på att spåra, faktiskt. Men roligast är nog att leta efter grejer som jag har gömt i skogen (uppletande alltså), då går det undan och hon är kanonduktig
Hästmänniskan Jag har turen att ha fått "ärva" en helt perfekt tanthäst, hans enda nackdel är att han är bred, så vi har lite sadelproblem.
I nuläget...