Min Rottis posar i sitt nya täcke

Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

Det var en billig läxa du fick.

Pengarna är skitsamma det kan jag jobba in på ett par helger så märks inte det i den vanliga ekonomin. Men det värsta 'är som sagt va all hundträning som blir så krånglig. Men har varit i kontakt med hundskolan som ligger 10m från mig om jag får låna deras plan dagtid om det inte är nån kurs och det var inga problem så det problemet också löst, bara skyddsträningen som blir lite lidande men dessto mer lydnadsträning framöver;) .

Sv: Min Rottis posar i sitt nya täcke

Tcke1.jpg
[/IMG]

hejhej men så söt hund du har:)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 123
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
988
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 402
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Har någon erfarenhet av att själv slipa eller lämna in klotång för slipning? Jag sitter med 5-6 helt nyköpta klotänger och ingen är lika...
Svar
1
· Visningar
204
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka