Min Spunk är sjuk

ina_console.gif
 
Tyvärr misstänker de en inflammatorisk sjukdom i hjärnan som bara kan bekräftas med MR och ryggmärgsprov och de närmsta MR finns i Helsingborg och Göteborg. Har ringt till båda men ingen gör det under helgen. Så har lagt in honom under natten så han ska få smärtlindring och kortison som eventuellt kan hjälpa honom. Tyvärr ser det väldigt mörk ut för är det den sjukdomen(kommer inte ihåg namnet men har ringt dem och bett dem ringa upp med det) är det max ett år kvar och jag har inte hjärta att hålla liv i en hund för min egen skull om han inte år ut någon livskvalitet av det :cry::cry::cry::cry:
 
Tyvärr misstänker de en inflammatorisk sjukdom i hjärnan som bara kan bekräftas med MR och ryggmärgsprov och de närmsta MR finns i Helsingborg och Göteborg. Har ringt till båda men ingen gör det under helgen. Så har lagt in honom under natten så han ska få smärtlindring och kortison som eventuellt kan hjälpa honom. Tyvärr ser det väldigt mörk ut för är det den sjukdomen(kommer inte ihåg namnet men har ringt dem och bett dem ringa upp med det) är det max ett år kvar och jag har inte hjärta att hålla liv i en hund för min egen skull om han inte år ut någon livskvalitet av det :cry::cry::cry::cry:

Åh vilken hemsk väntan! Men skönt i alla fall att de kan hjälpa honom med lindring så länge. Jag hoppas verkligen du får bra besked snart!
 
Tyvärr misstänker de en inflammatorisk sjukdom i hjärnan som bara kan bekräftas med MR och ryggmärgsprov och de närmsta MR finns i Helsingborg och Göteborg. Har ringt till båda men ingen gör det under helgen. Så har lagt in honom under natten så han ska få smärtlindring och kortison som eventuellt kan hjälpa honom. Tyvärr ser det väldigt mörk ut för är det den sjukdomen(kommer inte ihåg namnet men har ringt dem och bett dem ringa upp med det) är det max ett år kvar och jag har inte hjärta att hålla liv i en hund för min egen skull om han inte år ut någon livskvalitet av det :cry::cry::cry::cry:

Stor kram till dig :heart
 
Uff. Jag tänker på er. Jag hoppas att vi båda får hem piggare pojkar imorgon. Men det är verkligen fruktansvärt när dom sover borta såhär. Det gör verkligen ont i en när hunden inte mår bra.
 
Men lille gubben :(. Det är förjävligt när de är sjuka, i synnerhet när man inte vet vad som är fel. Så otroligt maktlös man känner sig.
Tumhållning och kramar från Floda :heart!
 
Men fy så hemskt! :cry:
Håller tummar och tassar för er också!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
853
Hundhälsa Idag fick min stövarhane på 6 år åka in akut till veterinären, med vad jag trodde var kraftig buksmärta (sa innan jag åkte till min man...
Svar
12
· Visningar
2 443
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 736
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 620
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp