J

jennywestberg81

Jag kan inte gå in på min egen tråd för att läsa de svar jag fått... Varför????
 
Sv: min tråd

varför?
Jag har inte tagit bort den!! :confused:
 
Sv: min tråd

Ja, moderatorer samt. Gunnar kan ta bort de trådar som strider mot reglerna. Vi användare kan dock inte.
 
Senast ändrad:
Sv: min tråd

Knepigt, den kan knappast stridit mot några regler..
 
Sv: min tråd

Ptja. Kan även vara en tråd om något som diskuterats sönder, eller som det finns x antal trådar om redan...då låser de eller tar bort den :)
 
Sv: min tråd

Vad irriterande; då får ju jag inte reda på svaren..
Tack för ditt svar dock!!
 
Sv: min tråd

Nu var det inte jag som tog bort din tråd, men borttagandet av den var helt korrekt. Den var väldigt nära en regelrätt radannons. Man får inte göra reklam eller lägga in annonser på forumet, vilket var ett av svaren du fick av en användare i tråden.

Lägg ut din häst till försäljning under Hästannonser här på Bukefalos och skriv där vilka eventuella krav du har på köparen, men tänk gärna på att en såld häst är en såld häst. Den är inte längre din och du har ingen påverkan på dess fortsatta öde.
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: Gunnar
·
Hästvård Jag undrar hur ni löst betet för när det funnits en häst i flocken som inte kan äta så stora mängder gräs som de andra? Har den fått...
Svar
8
· Visningar
986
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Varför är endel häst människor inte så trevliga! Har blivit väldigt ledsen för kommentarer jag fått på mina trådar där man tror att jag...
Svar
11
· Visningar
1 965
Senast: nullo-modo
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
870
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp