Mina högtalare gillar inte laptopen

G

Graendal

Till mina högtalare är det två sladdar. En vanlig hörlure-grej, vad den nu heter, och sen en större sak med en kontakt som ser ut som . ' . ungefär, hål på ena sidan och piggar på andra sidan.

När jag satte i hörlure-kontakten i laptopen var det ljud i en halvsekund och sen funkar det inte. Den stora sladden finns det ju ingenstans att koppla in i den här lilla datorn. Ljudet funkar med vanliga hörlurar, och högtalarna funkar till den andra datorn. Hur får man nu dessa två att fatta tycke för varandra? :p
 
Sv: Mina högtalare gillar inte laptopen

Tråden ligger fel?
 
Sv: Mina högtalare gillar inte laptopen

Har du rätt inställningar? Gå in på Kontrollpanelen -> Ljud och ljudenheter eller vad den heter -> Längst ner i rutan du får upp trycker du på avancerat, sen ställer du in vad det är du har för sorts högtalare etc. vet inte om det funkar, men det första jag kom på.
 
Sv: Mina högtalare gillar inte laptopen

Ja det gör den ja. Äh, moderator får väl flytta den om det stör henne.

Qyenn: Åh, tack, det ska jag prova.
 
Sv: Mina högtalare gillar inte laptopen

Det vills inte ändå. Morr.
 
Sv: Mina högtalare gillar inte laptopen

Bärbara har klenare utgångar, så se till att du har högtalare med inbyggda förstärkare (alternativt koppla via en förstärkare) och att strömförsörjningen är inkopplad. (Vissa gamla har batterier.)
 

Liknande trådar

Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 667
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 570
Senast: Enya
·
IT & mobiler Hej! Jag har problem med ljudet på Netflix när jag tittar på min dator (Windows 10). Alla andra typer av ljud (Youtube, filmer på...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: Nevermind
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 916
Senast: jemeni
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp