Mina ögonbryn kliar!

Idas

Trådstartare
Färgade ögonbrynen för första gången nu tidigare i höst, och har gjort det två gånger sedan dess. Nu senaste gången (i fredags) kände jag hur huden blev lite irriterad ett par timmar efter färgningen, och nu 48 timmar senare kliar ögonbrynen fortfarande massor och är svullna.

Antar att jag fått någon slags allergisk reaktion. Jag använde Depends ögonbrynsfärg. Innehåller alla färger samma ämnen eller finns det någon "snällare" färg att köpa? Jag som just upptäckt det fantastiska med att kunna färga brynen :(

Och - hur länge ska jag stå ut med mina kliande ögonbryn? Finns det nån lugnande salva att köpa?

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 958
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Hämtade min hund på hunddagis efter jobbet idag, och allt var som vanligt. Men när vi kom till stallet 10 min senare reagerade jag på...
Svar
7
· Visningar
2 321
Senast: _Taggis_
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja, som titeln säger. De som hänger regelbundet i snacktråden på katt känner till detta, men efter den senaste tidens prat om...
Svar
17
· Visningar
8 062
Senast: Lycan
·
Kropp & Själ Efter att jag fick en allergisk reaktion när jag färgade ögonbrynen hemma senast så har jag slutat med det (använde då Depends...
Svar
2
· Visningar
4 994
Senast: Azalea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Gps-halsband
  • Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II