Syrran! Trådstartare 7 Maj 2007 #1 Har äntligen lyckats föra över bilder från mobilen till datorn, så jag tänkte passa på att visa lite bilder på mina älsklingar! Sissi Flisan Sorry om bilderna blev stora...
Har äntligen lyckats föra över bilder från mobilen till datorn, så jag tänkte passa på att visa lite bilder på mina älsklingar! Sissi Flisan Sorry om bilderna blev stora...
Syrran! Trådstartare 7 Maj 2007 #4 Sv: Mina pälsbollar! Tack! Ja, den blev bra! Försökte fota henne mer idag men hon ville inte vara med... Hon är inte så samarbetsvillig...
Sv: Mina pälsbollar! Tack! Ja, den blev bra! Försökte fota henne mer idag men hon ville inte vara med... Hon är inte så samarbetsvillig...
Syrran! Trådstartare 7 Maj 2007 #5 Sv: Mina pälsbollar! Ja, dom är "tjejjiga" båda två men såååå olika! Sissi är värdens mys- och knäkatt medan Flisan är en "riktig katt"! Hon bestämmer, inte jag...
Sv: Mina pälsbollar! Ja, dom är "tjejjiga" båda två men såååå olika! Sissi är värdens mys- och knäkatt medan Flisan är en "riktig katt"! Hon bestämmer, inte jag...