Mina två hundar.

Sv: Mina två hundar.

Alltså...ska det VARA såhär?

DSCN4633.jpg

Det är då Råda längst bak på bilden. Hon är äldst. Närmast kameran är den nya. Den är yngre.

DSCN4631.jpg

Men å vilken fin! Jag brukar passa en hund tre gånger om året av samma ras, men den är brun/vit! :)
 
Sv: Mina två hundar.

Haha ibland är man glad att man har en ras som inte fäller :D
 
Sv: Mina två hundar.

Haha!
Men du, vad använder du för boste/karda?
Jag drömmer om att få en sån stor hårboll med borsten istället för med kläderna som det blir nu. :eek:

Jag har en helt vanlig billig karda från Dogman tror jag. Turkos i färgen och med några rader piggar. Jag vågar inte tänka på hur det skulle se ut om jag hade en furminator.
 
Sv: Mina två hundar.

Taskig timing med tanke på att det föll en decimeter snö här idag. Jag tittade strängt på henne och frågade om fällandet var heeeelt genomtänkt?
 
Sv: Mina två hundar.

haha :P ja dom får ju "infall" ibland. Har en hemma också som fäller, men om hon så skulle tappa allt på en gång så skulle hon inte kunna uppbåda en sån hög :P
Hon oss räcker det med att andas små jävla hårstrån hela natten i stället. Dom letar sig in överallt.. :p

:bow: till dig!
 
Sv: Mina två hundar.

Ifall någon nu trodde att detta var en engångsföreteelse vill jag genast dementera detta och presentera dagsfärska bilder från dagens platsliggning...nej jag menar kroppsvård!

DSCN4637.jpg


DSCN4638.jpg


Denna högen är något mindre dock, så det kanske finns hopp.
 
Sv: Mina två hundar.

Har du format den eller köpte du den så där? :rofl:

Hundar blir vad man gör dom till!
 
Sv: Mina två hundar.

Fin teckning och päls den ser ut att ha också, en liten ljus fläck på sidan (syns bara på bild två) och fina lockar på undersidan. :D
 
Sv: Mina två hundar.

Ser att du skaffat dig en Bichon havanais!! Men lite konstigt att den blir mindre när den blir äldre :eek::crazy:
 
Sv: Mina två hundar.

Ingen kan anklaga den här schäfern för att inte ha underull iallafall!
 
Sv: Mina två hundar.

*kl*
:eek:Jag är SÅ glad att jag inte har schäfer längre...skall aldrig mer gnälla när grabbarna fäller.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har två hundar. 1 år och 1,5 år båda tikar. Den yngre är finnspets och den äldre blandras( labrador, golden, pudel och jackrussel)...
Svar
15
· Visningar
735
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
857
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
629
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp