Minimerad text!!

sita

Trådstartare
Jag installerade IE9 för ett tag sedan och håller på att klura ut hur det funkar. Idag skulle jag göra något och lyckades minska ner texten på skärmen så att det knappt går att läsa den. Vet inte hur jag gjorde men jag kan inte få den större igen...

Sitter just nu med "synskade" textstorlek för att kunna skriva detta. Förut fanns det ju en %skala nere till höger men den hittar jag inte längre.

Hur göra?

// Sita

Sv: Minimerad text!!

Tack,

Ctrl+ = större
Ctrl- = mindre

Busenkelt när man vet...:o

Sv: Minimerad text!!

Håller fullkomlligt med dig råkade ut för precis samma problem nyss, det pinsamma är dock att pappa ringde mig för ett tag sen och honom kunde jag hjälpa utan problem men nu var det tomt i mitt lilla minne :o

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 727
Senast: Ceta
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 247
Senast: __sofia__
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 083
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 248
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur