Minisablar?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare lisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 336
  • Visningar Visningar 27 334
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

Släkt och vänner? :mad:

vad ska de va bra för när vi sitter här och väntar nuuu.... :bump:

Jaja, kasta hit lite kaffe nu, börjar bli seg i huvudet. Har någon konstig förmåga att bara ha inspiration på kvällen, men bara kunna formulera mig i skrift på dagen. Ingen bra kombination :o

Hoppas att jag är mer framgångsrik som bäbisvakare än uppgiftsskrivare...

CillaW skrev:
Men hallå, vad är då vi? Är inte hela Buke en enda stor familj....?
Joo, självklart är vi det! :love:
tusan också...jag hoppades på att ni inte skulle tolka det på det sättet.... :D
Nu måste tant här sova, ska jobba imorgon :crazy: . Meeen...uppdatering kommer så fort jag vet något! :bow:

Oj!Men är det inte farligt att hålla på så länge?Brukar man inte snitta när det tar flera dagar?Har inte hört ngn som hållt på mer än runt 30 timmar :crazy:

Chrysler, du kanske inte ska läsa den här tråden med tanke på hur rädd du är för förlossningar :)

Nej det har du alldeles rätt i men nu råkar jag ha hängt med hela tiden för jag är nyfiken i en strut ;)
Men jag undrade av ren nyfikenhet då det tagit så lång tid... :smirk: Hoppas allt går bra iaf!

Jag har också förlossningsskräck :eek:

Jag vill jättegärna ha barn (i framtiden då...), men det där med att föda....nae verkar jobbigt :crazy:

Men sablar är inte lika klen som jag :love:

hihi...jag är lite småglad över att nästa får komma med kejsarsnitt. :angel:

Nä nu har nog Sablar klämt ut den och är helt förstummad över den lill* Å här sitter vi på Buke och väntar...hallå?! Släkt å vänner kan vänta :angel:

Meeeeeen....nu har jag sträck läst 6trådar å ingen bäbis!
Vill veta nu juu... :bump:

/aneka som älskar bäbisar!

När jag kommer hem från massagen vill jag att det ska stå att bebis är ute, börjar bli lite orolig nu för vår Sablar!!!!

OK, nu är JAG färdig med mitt rapportskrivande (så jag har varit nästan lika duktig som Sablar, eller nåt... :angel: )

Jennyyyyy :confused:

Hej allihop, nu rycker jag in och svarar, det är ingen som har hört något alls, inte ens jenny.
Vi lovar, det blir rapport i samma sekund som de hör av sig!

Vi håller tummarna här för att allt är bra.

:p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 048
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 062
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
901
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
875
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka