Minisablar?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare lisa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 336
  • Visningar Visningar 27 334
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Minisablar?

Okej, nu MÅSTE jag lägga mig en stund, ryggen är hemsk. Bara för det så kommer hon säkert pluppa när jag sussar....... :crazy:

Jag har en ide! :idea: Kvart i tre sa tanker vi alla stenhart: Det har klarar du Sablar! Det ar vart allt det jobbiga och onda! Allt kommer att ga bra! NU kommer bebben!

Hanger ni med? :banana:

Tidsomstallningen vettu :o :D Vi ligger i vanliga fall 6 timmar efter men vi har inte stallt om till sommartid an *forvirrad*

Men nu får vi nog säga kl. 4 istället...så att alla är med :D

*kläm kläm kläm*

Men herrejissanes!!!!

Nu får det väl ändå vara dags!!

När jag började läsa tråden nu precis så var jag säker på att ungen skulle ha ploppat ut i slutet av tråden ;) men inte det inte..

KOM IGEN SABLAR!!!!! :banana: :banana: :banana:

Min tumme ramlar snart av så blå som den är. Måste byta tumme...

Hoppas den lill* kommer snaaaart!!!

Kläm ut'en nu Sablar! Du får väl locka med en egen skoter på 14-års dagen eller något :angel:

Jag skall försöka tomkrysta lite extra ikväll och hoppas på att jag kan föra över något av det till dig :D

Heja!

Liiten uppdatering kanske?

Har inte varit hemma, men pratade med sablars sambo för snart 2 timmar sen.
Det är NOG en minsablar ute snart, de är inne på förlossningen...och Sablar kämpar som ett djur.... :love: :love:

Men då kör vi en gång till, i kör:

*Tryck tryck tryck*

:banana: :banana: :banana:

HEJA, HEJA!!! :banana: :banana: :banana:

/MissX - som minns sin första 24-timmars.... :cool:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jillybean kor vagen for Sablar! Det var da sjalva attan vad battingen tar tid pa sig! :bump:

Men gah stackars Sablar!! Men nu snart måste hon ha en minisnablar på armen! Uppdateringen går för långsamt!

:rofl: :rofl: :rofl:

Sorry Snurrfian men bilden av Sablar med en minisnabel på armen... Jag antar att du tror på en kille :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 048
Senast: tomte
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 057
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
901
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
875
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka