pollex

Trådstartare
En person i min närhet har upplevt mycket jobbigheter i livet och har haft två djur som varit till mycket stort stöd för hen. Ett av dessa djur är nu borta sedan rätt många år, och nu i dagarna fick jag veta att det kvarvarande djuret inte har långt kvar.

När det andra djuret togs bort var vi några i personens närhet som gjorde en fotobok om djuret som en minnesgåva. Det djur som nu är aktuellt har vi inte bilder på på samma sätt - men finns det något annat man skulle kunna ge?

Har du någon bra bild på djuret? Isf kan kanske en konstnär göra en målning av djuret. Man kan ju även gravera in foton på t ex glas och glasprydnadssaker. Eller göra en riktigt fin snökula med en bild på djuret i.
En hårlock i ett smycke? Om det är ett djur med päls.

Ni är guld! :bow: Det finnd ju massor av fint mör jag googlar utifrån era förslag :), någon bra bild ska jag nog kunna uppbåda!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 306
Senast: Iamia
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 646
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
2 147
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 320
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka