Minns MOTAS?

Sv: Minns MOTAS?

jag förstår mig inte på ljusmaskinen, har verkligen kört fast där.

lösningen ser du på tavlorna på våning D(?) eller B? aja på tavlorna iaf.
om du har läs dom rätt, och ställt in maskinen på rätt ljus åt alla hållen och har den "öppen" alltså fykantig och drar i den röda spaken så ska det lösa sig...

Hur då menar du?

Jag kan klicka så jag får fram de röda raderna, men sen fattar jag inte vad det går ut på alls. Något skåp lyckas jag inte öppna :confused:

Du får fram det röda fältet, sen får du klicka runt/inåt mitten för att få fram resten av färgerna, när du gjort alla fyra rutorna öppnas hela tavlan och där finns... :devil:

*kl*

Hjälp, fick denna länk av min syster. Tänker inte erkänna med att be henne om hjälp att jag inte har en aning om vad det går ut på. :devil: :angel: :D Så, kära bukefalister, HJÄLP MIG!!!!!!!!

Hur går det med det nya spelet? Har oxå börjat på det :devil:
Har lätt för att fastna för sådana spel :D

Jamen vad f**n vad svårt det var. Hjälp mig . Jag skjuter iväg kanon kulor med katapulten men jag missar ju bara.

Jag har inte heller kommit på det där med kanonen... man har tryckt på allt men det verkar inte hända ngt utan man får börja om igen... :mad:

Jag tror man måste skicka iväg en kanon kula till den översta gubben i slottet för han sprängs ju om han går framåt .Man måste väl spränga hans bomb . Så han kan gå ner och öppna till fisken som den andre gubben släppt ut .???Ja jag vet inte svårt är det iallafall

Ja något sådant är det ju.. svårt är det att få den dit.. nu har jag fått ner den gröna "bollen" i vattnet men jag vet inte var det var bra för :confused: :D

*kl*

Härligt, kära bukefalister. Jobba på. Själv har jag flyttat den gröna gubben, flyttat trappan, dragit av linan på metspöt+ kanske lite till. Men jag kan då inte för ngt i världen begripa vad detta är bra för. :confused: Vad går det ut på. Eg skulle man starta en ny tråd så detta verkligen uppmärksammas. Jag vill veta.

Håller med dig! :idea:
Fatter heller inte var den går ut på, grubbla ihjäl sig kan man göra..

Jiho nu klarade jag ljusmaskinen!
Men nu är jag ute i nån typ av stad (?) och knatar.
Har en skruvmejsel och en yxa. Alltså har det kommit en ny bana.

Har i alla fall inte hamnat där förut. Fast vad ska man göra?:confused:
Vad ska man ha alla sanpapper till? Som ändå inte går att ta upp

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 247
Senast: Rie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 558
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare... 2
Svar
25
· Visningar
7 474
Relationer Tar det hela från början... Har träffat en kille som verkligen är hur gullig som helst, har precis påbörjat en ny utbildning och denna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 193
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025