Bukefalos 28 år!

Mirakelsalva efterlyses!

I samband med förra veckans extremkyla bestämde sig min mungipa för att det var ett ypperligt tillfälle att spricka. En vecka senare är det fortfarande lika illa och det gör svinont varje gång jag ska äta.

Har smörjt som en galning med Idomin och någon annan bedövningssalva som egentligen är till för blåsor i munnen, men det hjälper inte.

Finns det någon mirakelsalva man kan använda? Som det inte gör något om man råkar få i sig lite av eftersom den ska kletas vid munnen.

Kan man använda purelan även över torra läppar?
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 273
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 489
Hästmänniskan Hej hej! Ska försöka hålla mig kort men endå få med allt relevant. Jag importerade min häst i november förra året. När han kom så hade...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 582
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra...
2
Svar
36
· Visningar
4 885
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp