Mitt havreflan har kommit!

Status
Stängd för vidare inlägg.

havreflinga

Trådstartare
Jag är så lycklig! Tidigt i söndags morse åkte vi in till BB, och ikväll kom vi hem igen, med en underbar liten bebis.

Hormonkicken funkade även på mig. Jag som inte är särskilt förtjust i bebisar är redan helt galen i min egen!:love: :love:

Coolt att ha varit med om en förlossning! Tänk vad många fantastiska kvinnor det finns som föder barn under olika förhållanden runt om i världen. Ofta flera gånger till och med!:bow:

Ska fixa en bild såsmåningom.

Sv: Mitt havreflan har kommit!

Kul att det gick bra!

Gick det efter dina förväntningar eller var det lättare/tuffare?
Vill du göra om det:D ?

Jättegrattis!!!

Det är euforiskt att få barn, och en stor lycka!!!!!!

Vill också se bilder, gärna med babydoft!!!

Åh, grattis!!! Vad roligt att allt verkar gått bra! Måste ha varit ganska nära den beräknade födelsedagen?

Jättegrattis!:banana:
Jag är oxå nyfiken o vill höra hur det gick till!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just... 2
Svar
30
· Visningar
5 140
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
19 120
O
Övr. Barn I snart 10,5 år har jag burit mina känslor inombords, tryckt undan dom med ett leende om att barnet trots allt mådde bra. Men allt... 2
Svar
32
· Visningar
4 495
Senast: Tramptass
·
Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många... 2 3
Svar
59
· Visningar
18 745
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka