Mitt nya ridtäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 2 638
Sv: Mitt nya ridtäcke

det finns fortfarande erbjudamde kvar på deras sidan under 400kr fr du den för.. =)

Nej, det har inte blivit vinter i Skåne än. Det kommer i januari och februari och ibland i april. Man vet aldrig ;)

Men jag tror nog du klarar dig med ditt täcke. Jag har ett likadant på min helklippta häst och det går bra. Du kan ju ha ett regn- och vindtätt när du ska rida ut i dåligt väder.

Och återigen grämer jag mig över att inte tomten kom med pengar åt mig. Nåja, drömma går ju ;)

Kunde tyvärr inte ordna med någon bild :( i går. Kompisen kunde inte följa med och min syster har fortarande våran digitalkamera.
Ska kolla om jag kan fixa det i dag i stället.

nu är vintern i skåne =P

kom nyss hit, och jäklar vilket väder planet var tvungen att landa i danmark bara för de..

Men nå väl, har ett vin och vatten avstötande också, så det ska nog gå alltid =)

och min häst är inte heller klippt!!

/M

synd=(
men hoppas du kan ta kort på den snart!!

/M

Bättre sent än aldrig! :D

Trdgrdarridklder069.jpg

Senast ändrad:

Bara några dagar, runt en vecka kanske ?
Det är aldrig ens använt. Köpte det då det var ett erbjudande på Exklusivs hemsida samt att jag var i behov av ett ridtäcke, och detta verkade bra. Men det verkar lovande! Känns som om det är bra kvalité på det, m. rejält kardborrespänne vid manken och svanssnöre.

cactuspower skrev:
Bara några dagar, runt en vecka kanske ?
Det är aldrig ens använt. Köpte det då det var ett erbjudande på Exklusivs hemsida samt att jag var i behov av ett ridtäcke, och detta verkade bra. Men det verkar lovande! Känns som om det är bra kvalité på det, m. rejält kardborrespänne vid manken och svanssnöre.

Jag köpte ju också ett likadant skrittäcke, tror till och med att jag var först:angel:
Jag tycker också att kvalitén verkar bra. Dock så är det faktiskt lite tunnare än vad jag trodde det skulle vara. Detta var ju i 100 % ull, exklusivs "vanliga" skrittäcke i ull är tydligen bara i cirka 80 % ull.

Liknande trådar

Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
728
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 205
Senast: super
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 150

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka